Dinsdag 24 maart 2020 is de laatste werkdag van Harm van der Hoff bij de NHB. Als medewerker communicatie en marketing heeft Harm zeven jaar bij de NHB gewerkt en daarin heel veel verschillende werkzaamheden uitgevoerd.

We kennen Harm allemaal. Met een geel, blauw of anderkleurig hesje was Harm als razende reporter bij de belangrijkste evenementen aan de slag om uitslagen zo snel als mogelijk te publiceren op www.handboogsport.nl of te communiceren naar de media. Harm is ook de grote roerganger geweest achter ons huidige logo en de bena

ming Handboogsport Nederland. Met deze naam heeft de NHB een eigentijdse gezicht gekregen, waarmee we nog meer dan voorheen kunnen inspelen op wat er wordt gevraagd binnen de huidige maatschappij. Immers, de sporter van toen is niet meer de sporter van nu, laat staan de sporter van de toekomst. Om nieuwe groepen te bereiken is Harm de afgelopen anderhalf jaar ook flink bezig geweest met de nieuwe positionering van de handboogsport. Free your mind, een campagne die we de komende jaren gaan doorzetten. Maar Harm is ook de persoon van de website, de banners op wedstrijdvelden, vlaggen,NHB-mokken, persberichten, Handboogsport magazine en nog veel meer communicatiezaken die we de afgelopen jaren voorbij hebben zien komen. Met al die zaken kwam de enorme creativiteit en veelzijdigheid van Harm naar voren.

Harm vertrekt naar Otto Workforce, waar hij vanaf 1 april 2020 aan de slag gaat voor marketing en communicatie. Dichterbij huis en met één werkgever, want we zouden het bijna vergeten; de NHB combineerde Harm met een andere baan.

Namens collega’s, bestuur en leden bedanken we Harm voor zijn grote inzet voor de handboogsport. En op een goede manier afscheid doen we nog, want een ‘normaal’ afscheid is in deze periode helaas niet mogelijk. Succes met alles wat je in de toekomst gaat doen!